[Kvtkozi] DEENK teli szunet

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2012. Dec. 19., Sze, 14:58:14 CET

Kedves Kolléganők és Kollégák!

2012. december 22-től 2013. január 6-ig a Debreceni Egyetem Egyetemi és
Nemzeti Könyvtárának minden egysége kötelezően ZÁRVA TART a központilag
elrendelt leállás miatt. A könyvtárközi kéréseket nyitás után várjuk mi
is újra.

A www.odrportal.hu felület működése folyamatos lesz ((az esteleges
hibákat a kollégák távolról tudják javítani)).

A szabadságolasok, bezárások miatt azonban előfordulhat kiesés, hosszabb
átfutási idő a könyvtárak szolgáltatásaiban.

Köszönjük az egész évben kapott sok segítséget valamennyi partnerünknek!

Békés, szép Karácsonyt és egészségben, örömökben, sikeresen teljesített
kérésekben gazdag új évet kívánunk!
  a DEENK könyvtárközis munkatársai *
*