[Kvtkozi] ha bezar a konyvtarkozi is

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2012. Dec. 18., K, 12:32:58 CET

Kedves Lista!

Ha bezár a könyvtárközi, vagyis ha nincs szolgáltatás akár csak
átmenetileg is, a korábbihoz hasonlóan most is megoldható az ODR
felületen, hogy ne is lehessen kérést feladni oda lekereséssel és üres
kérőlapon sem.
A Könyvtárnyilvántartóban az adott gyűjtemény ODR fülén a "Szolgáltat"
opció mellől a pipát ki kell venni, majd a változást le kell menteni.
Ha az adott szolgáltatási pontnak akár egy gyűjteménye is szolgáltat,
lehet a szolgáltatási ponthoz kérést küldeni (ha az opció jelölve van a
szolgáltatási pont ODR fülén, akkor üres kérőlaposat is).
Mikor helyreáll a szolgáltatás, a pipá/ka/t vissza kell tenni és az
újabb változást menteni kell.
Segítség, leírás a  felületen:
http://hu.wiki.lib.unideb.hu/index.php/K%C3%B6nyvt%C3%A1radatok_ellen%C5%91rz%C3%A9se_l%C3%A9p%C3%A9sr%C5%91l_l%C3%A9p%C3%A9sre