[Kvtkozi] cikkek, tanulmányok

Pappné Dudás Anita konfetti at uni-miskolc.hu
2012. Aug. 27., H, 11:07:21 CEST

Kedves Kollégák!

Keresem az alábbi cikkeket, és tanulmányokat, de sajnos hazai lelőhelyeket nem találtam.
Valaki tudna segíteni?

1.. Gabrielle Salvago and Massimiliano Bestetti: Metal Matrix Composites: Corrosion

In: Wiley Encyclopedia of Composites
Published Online : 20 JUL 2012, DOI: 10.1002/9781118097298.weoc140

2. Václav Ocelík, Arjan Vreeling, Yutao Pei, Jeff Th. M. De Hosson:

In-situ Tensile Testing of SiCp-Al Metal Matrix Composite Produced by Laser Embedding
In: Ceramics - Processing, Reliability, Tribology and Wear, Volume 12
Pages: 223-228, 2006

3. Philip N. Sturzenegger, Urs T. Gonzenbach, Julia Martynczuk and Ludwig J. Gauckler: Size and Microstructure Control of Calcium Aluminate Microcapsules

In: Journal of the American Ceramic Society
Volume 95, Issue 8, August 2012, Pages: 2481-2490,

Az alábbit megtaláltam az interneten, de az oktató, akinek szüksége van rá, ezt írta:"ez a végső javítás és megjelenés előtti verzió, nem az, aminek valós oldalszáma van , Nekem ugyanez a cikk kell, de valós bibliográfiai adatokkal (2012, vol. 12, No.6, pp. 5009-5015.) és persze javítva (remélem, hogy javították).
"Zs. Baji, A. Szanyo, Gy. Molnár, A.L. Toth, G. Pető, K. Frey, E. Kotai, G. Kaptay: Formation of Nanoparticles by Ion Beam Irradiation of Thin Films - Journal of Nanoscience and Nanotechnology, 2012, vol. 12, No.6, pp. 5009-5015.

Egy kicsit hosszú a lista, de nem boldogulok velük.
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdvözlettel

Pappné Dudás Anita
könyvtárközi kölcsönzés