[Kvtkozi] Journal of raman spectroscopy 1998

Bszkiszaklib bszkiszaklib at orfk.police.hu
2012. Aug. 22., Sze, 15:21:16 CEST

Kedves Kollégák!

Új vagyok, de máris segítséget kérnék! Keresem a Journal of Raman spectroscopy 1998-as évfolyamát. Az egyik szakértőnknek kellene egy tanulmány a vol. 29. iss. 9 (1998)-as számból. Néztem a lelőhely adatbázist az oszk-nál, de e szerint nem járt sehova ebben az évben. Nincsen esetleg valakinek meg elektronikus adatbázisban? Nagyon örülnénk, ha meglenne.

Köszönök minden infót!

köszönettel:
Abonyi Magdolna
Bűnügyi Szakértői és Kutatóintézet Szakkönyvtára