[Kvtkozi] Kalicz

Lobozár Judit lobozar at kjm.axelero.net
2012. Aug. 8., Sze, 11:56:44 CEST

Kedves Kollégák!

Sajnos az ODR-en nem tudom továbbítani kérésemet, mert ki tudja miért folyton azt írja ki "nem várt hiba történt". Esetleg én hibáztam?

Szóval, szükségünk lenne az alábbi könyvre, ebben kérném segítségeteket:

Kalicz-Schreiber Rózsa:
a.. Ein Gräberfeld der Spätbronzezeit von Budapest-Békásmegyer
a.. Budapest : Institut für Archäologische Wissenschaften der Eötvös Loránd Universität : L'Harmattan, 2010.

Üdvözlettel: Lobozár Judit
Bács-Kiskun Megyei Múzeumi Szervezet Szakkönyvtára
6000 Kecskemét, Bethlen krt. 1.