[Kvtkozi] Tajekoztatas a DEENK konyvtarkozi kolcsonzesi szolgaltatasainak valtozasarol

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2012. Ápr. 27., P, 11:00:35 CEST

Kedves Kolléganők és Kollégák!

A Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár a minisztériummal
kötött ODR-szerződés lejártával saját keretéből az egyetemi elvonások
miatt nem tudja finanszírozni a könyvtárközi kölcsönzésben kért
dokumentumok postázásának költségét.
Ezért (előreláthatólag az új ODR-szerződés megkötéséig) május elsejétől
kénytelenek vagyunk a kérőkre hárítani az eredetiben történő megküldés
postaköltségét.

A DEENK egységeiben működő könyvtárközi kölcsönzési szolgáltatásokban az
alábbi egységes gyakorlat kerül alkalmazásra 2012. május elsejétől:
- az ajánlott küldeményekre vonatkozó jelenleg érvényes postai díjszabás
alapján a küldési költséget a kérőre kell terhelnünk, a költségről
  (0-250 g: 465 Ft, 251-500 g: 650 Ft, 501-750 g: 915 Ft, 751-2000 g:
1080 Ft, csomag 2-20 kg: 1115 Ft) számlát vagy csekket küldünk;
- csak hetente két alkalommal, kedden és csütörtökön tudjuk postázni a
kért küldeményeket.

Másolási díjaink minden könyvtár számára (a kölcsönösségi megállapodások
kivételével):
-a szkennelés díja: 30.-/oldal (mérettől, színtől függetlenül)
-a fekete-fehér fénymásolás díja:
--A/4: 40.-/oldal + postaköltség, egy dokumentumból egy kérésben kért 30
oldal feletti másolatkérés esetében 30.- /oldal + postaköltség
--A/3: 80.-/oldal + postaköltség
-a színes fénymásolás egyedi árazású telítettségtől függően.
A másolatokról összegtől függően negyed-, vagy félévenként utólagos
átutalási számlát küldünk.

Kérjük a könyvtárakat, hogy az ODR-portálon (www.odrportal.hu) a
Könyvtárnyilvántartóban szolgáltatási pontjaik adatai között tüntessék
fel számlázási adataikat is, hogy azok kéréskor automatikusan
beemelődjenek a kérő űrlapba.

Üdvözlettel
Dr. Virágos Márta
főigazgató