[Kvtkozi] A család megtartó erő

Bencze Eszter beszter at igyfk.pte.hu
2011. Okt. 7., P, 09:10:05 CEST

Kedves Kollégák!

Szombaton írtam a következő kérést. Sajnos tegnapig nem működött rendesen a levelezőnk így nem tudom, hogy valaki küldte- e nekem az alábbi tanulmányt:

Csománé Forgács Emma: "Mese, mese mátka, fekete madárka. p. 21-41. In: A család megtartó erő :  a III. Családkongresszus előadásai : Budapest, 1996. június 21-23 / [szerk. Benkő Ágota] ; [rend.,  kiad. Nagycsaládosok Országos Egyesülete] Budapest : NOE, 1996

Köszönettel: Bencze Eszter