[Kvtkozi] DE Matematikai es Informatikai Intezet Konyvtaraban felujitas lesz oktober vegetol

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2011. Okt. 5., Sze, 14:59:05 CEST

Kedves Lista!

A DE Matematikai és Informatikai Intezet Konyvtaraban (D1/20) felujitasi
munkalatok kezdodnek oktober vegetol,
addig lehet allomanyukbol konyvtarkozivel kerni rajtunk keresztul.
A felujitas az ev hatralevo reszeben biztos, hogy tartani fog, a jovo
evi nyitasi idopontrol meg nincs informacio.
  Udvozlettel
David Bogi

               Dávid Boglárka
Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár
Bölcsészettudományi és Természettudományi Könyvtár
          Könyvtárközi kölcsönzés
  4032 Debrecen Egyetem tér 1. vagy 4010 Debrecen Pf. 39
          T 52/518-646 F 52/410-443