[Kvtkozi] ODR bemutato es kepzesek

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2011. Nov. 22., K, 10:08:17 CET

Kedves Lista!

A 2011. november 23-án az OSZK VI. emeleti tanácstermében 11 órától
tartandó ODR-rendezvény mellett
(Meghívó: http://posta.lib.unideb.hu/data/2011nov23_odr_meghivo.pdf) -
mely bemutató jellegű - kifejezetten könyvtárközis, katalogizáló
kollégáknak is tartunk képzéseket az ország több pontján. Ezek az
oktatások gép mellett, oktatótermekben történnek, lehetőséget adva a
rendszerrel való mélyebb megismerkedésre.
Az oktatótermek korlátozott befogadóképessége miatt a képzésekre a
résztvevőket meghívjuk, első körben az adott régió ODR-szolgáltató
könyvtárait, megyei könyvtárakat, számítva arra, hogy ők ezután a
vonzáskörzetükbe tartozó kollégákat is tudják segíteni. Természetesen a
felmerülő igények szerint további oktatásokat is tartunk.

Az első képzési napot november 17-én rendeztük az OSZK-ban, a további,
már egyeztetett időpontok és helyszínek:
november 30. Szeged, SZTE Klebelsberg Könyvtár,
december 5. Pécs, Tudásközpont,
december 12. Győr, SZE Könyvtára,
december 15. Debrecen, DEENK Társadalomtudományi Könyvtár.

<http://posta.lib.unideb.hu/data/2011nov23_odr_meghivo.pdf>