[Kvtkozi] Csenger - könyvtár

Könvvtárközi kölcsönzés konkozi at aok.pte.hu
2011. Május. 26., Cs, 12:28:08 CEST

Kedves Kollegák!

Én is csak csatlakozni tudok az ügyhöz való hozzáállásra, mert van olyan
könyv,
amit tavaly november óta nem jött tőlük vissza, annak ellenére,
hogy többször beszéltem is velük telefonon, és azt állították az egyik
ilyen alkalommal, hogy a  könyvet előző nap feladták.

Kriszti

Üdvözlettel:
Horváthné Veres Krisztina
PTE Pekár Mihály Orvosi és