[Kvtkozi] (nincs tárgy)

Fátrai Erzsébet fatme at jamk.hu
2011. Már. 16., Sze, 12:44:30 CET

Kedves Mindenki!
Elküldtem az ODR tagkönyvtárak könyvtárközis
postafiókjára a fotóalbumot. Félreértések elkerülése végett írom, hogy
csak a tagkönyvtáraknak küldtem és nem a rendszert használó több száz
könyvtárnak. Szeretném kérni, hogy nézzétek át, ha valaki nem találja a
fotóját pedig küldött, vagy hibát talál, esetleg nem kapta meg az albumot,
írjon nekem. Egyébként, akivel megosztottam az albumot az maga is tud
rá(fel)tölteni fényképet. Ezt tették a szegediek is - köszönet
érte!
Szeretettel! Márta

Fátrai Erzsébet
(Márta)