[Kvtkozi] Fül-Orr-Gégegyógyászat, Orvosi hetilap, Fizikai Szemle, Magyar Nemzet

Csizmadia Ákos akos at math.bme.hu
2011. Jún. 24., P, 12:51:38 CEST

A Fül-Orr-Gégegyógyászat és az Orvosi Hetilap-cikkeket megkaptam Veres
Krisztinától, Pécsről az élettudományi könyvtárból, illetve a Fizikai
Szemlé-s cikkeket is kapom már Kozma Barbarától Miskolcról!

Így a hosszú listából már csak egy tétel hiányzik (Passuth László: A
"nagy magányos". Magyar Nemzet, 1977. január 7. )

Mindenkinek köszönöm a gyors segítséget!

Csizmadia Ákos