[Kvtkozi] Holle anyó - szövegkönyv

Bea savbea at freemail.hu
2011. Júl. 21., Cs, 09:36:28 CEST

Kedves Kollégák! A Holle anyó mesejáték szövegkönyvét keresem. Sajnos a környékbeli városi könyvtárakban csak egy rövidített, inkább gyermekszínjátszóknak való szövegkönyv található.Nekem egy hosszabb változat kellene. (Az ODR-en sem találtam ilyet, és emlékszem, tavaly valaki kért már ez ügyben segítséget)Kérem, akinek az állományában megvan, jelezzen! Segítségeteket előre is köszönöm. Savanyu BeaPapkeszi Községi Könyvtár8183 Papkeszi, Fő u. 21.