[Kvtkozi] D1 kereses Tronok harca - angolul

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2011. Júl. 8., P, 13:40:01 CEST

Kedves Lista!

Olvasonknak keresem az igen nepszeru Tronok harca-konyvek koteteit,
angolul.
Egyelore az elso kotetet, de a tobbi is kellene majd kesobb.
Martin, George R.R.
A game of thrones. Book 1. A song of ice and fire
London : Voyager, c1996 vagy mas kiadas is jo lenne

KC, keresgeles egyelore nem hozott lelohelyet, hatha van valakinek.
Koszonom es mindenkinek jo pihenest kivanok a nyarra mikor eljon az ideje!
Udvozlettel
David Bogi