[Kvtkozi] kérés

Eszter Marek marek.eszter at gmail.com
2011. Jan. 20., Cs, 11:26:15 CET

Kedves Kollégák!

Egyik olvasónknak az alábbi konferencia kiadványra lenne szüksége. Eddig még
egyik magyarországi könyvtár katalógusában sem találtam.
Ha mégis megvan valahol, az kérem, írjon nekem.

Title: 2010 IEEE Symposium on Asynchronous Circuits and Systems (ASYNC 2010)

Desc: Proceedings of a meeting held 3-6 May 2010, Grenoble, France.
Sponsor:Institute of Electrical and Electronics Engineers ( IEEE )
Prod#:CFP10012-PRT ISBN:9781424468591 Pages:197 (1 Vol)
Format: Softcover Publisher:Institute of Electrical and Electronics
Engineers ( IEEE )
Notes: Authorized distributor of all IEEE proceedings

Köszönettel:

Marek Eszter
SZE EK
mareke at sze.hu