[Kvtkozi] Ismeretlen szerző és cím

Petz Gabriella pet10319 at mail.iif.hu
2011. Aug. 9., K, 11:41:28 CEST

Kedves Tamara!

Nem Cecile Aubry: Belle és Sébastien c. könyvéről van szó? Belle egy
bernáthegyi kutya. Többször megjelent a Móra Kiadónál és TV-film is volt
belőle.

Üdvözlettel:
Petz Gabriella
MTA Földrajztudományi Kutatóintézet Könyvtára
1112 Budapest, Budaörsi út 45.
pet10319 at mail.iif.hu
www.mtafki.hu/konyvtar/konyvtar.html

2011.08.09. 11:08:35 dátumon Tura, Városi Könyvtár