[Kvtkozi] [OFF] Póker tőke ingyen

Varga László vlacko at index.hu
2010. Sze. 21., K, 18:29:27 CEST

Sziasztok!

Nemrég akadtam rá egy kiváló weblapra, ahol 50$ kezdőtőkét kapsz ingyen, amit több pókerterembe is kikérhetsz! Kezdetben én is hitetlenkedtem, de beregisztráltam, egy egyszerű kvízt kellett csak kitölteni, igazolnom szeméylazonosságom (nyilván azért, hogy mindenki csak egyszer kapja meg) és pár órán belül a kiválasztott teremben volt a pénz. (am max 2 nap azt írják)

Jól kidolgozott startégiákat is tanulhatsz innen, amivel nyerő játékossá válhatsz!

Bővebben itt olvashatsz még a stratégiákról ill. az 50$-ról: http://hu.pokerstrategy.com/uXCZQR/strategy/

Aki szeret pókerezni, annak mindenképp érdemes beregisztrálnia. :) De aki most akar megtanulni, annak itt a lehetőség, hogy a világ legnagyobb pókeriskolájánál tanuljon. ;)