[Kvtkozi] fotó

Fátrai Erzsébet fatme at jamk.hu
2010. Okt. 28., Cs, 07:45:53 CEST

Kedves Kollégák!
A tizedik ODR-MOKKA konferencián voltak akik a
szünetben jelezték, hogy még most sem tudják "archoz" kötni a
könyvtárközi kölcsönzést bonyolító kollégákat pedig ez lett volna az
elsődleges célom. Többen ajánlották, hogy a következő alkalommal legyen
egy bemutatkozó blokk. Miután már nem én szervezem ezeket a
konferenciákat és nem is hiszem, hogy a szűkre szabott idő miatt erre
lehetőség lenne, a következőt gondoltam ki.

Nagyon szívesen létrehozok egy fotóalbumot az ODR tagkönyvtárainak
könyvtárköziseiről amit minden érdekeltnek elküldenék. Ehhez persze az
kell, hogy küldjetek nekem fényképet névvel, munkahely megnevezéssel.
No, mit gondoltok, kivitelezhető?

Szeretettel!
Márta

Fátrai Erzsébet (Márta)