[Kvtkozi] Tudásközpont...

Kertész Ildikó ill at lib.pte.hu
2010. Okt. 22., P, 16:36:21 CEST

Kedves Kollégák!

A pécsi Dél-Dunántúli Regionális Könyvtár és Tudásközpont, mely három
könyvtár integrációjából jött létre, október 25-én nyílik meg.

Könyvtárközi kölcsönzésünk is megújul.
A Pécsi Tudományegyetem Központi Könyvtára, a PTE Benedek Ferenc
Jogtudományi és Közgazdaságtudományi Szakkönyvtár és a Csorba Győző
Megyei-Városi Könyvtár dokumentumállományát ezentúl egy helyen, egy címen
érhetik el.

Új postai címünk:
             PTE Egyetemi Könyvtár és Csorba Győző Megyei-Városi Könyvtár
             Könyvtárközi kölcsönzés
             Pécs
             Universitas u.2/a.
             7622

Az új email címünk:
             ill at tudaskozpont-pecs.hu

Az új telefonszámunk:
              72/ 501-600 / 8071, 8072

Fax-számunk egyelőre nincs.

A szolgáltatás munkatársai:
              Erbné Gerhát Gyöngyi
              Fölkerné Csernyik Rita
              Kertész Ildikó

A küldeményeket postázni hetente három alkalommal, hétfőn, szerdán és
pénteken tudjuk.

Korábbi gyakorlatunktól eltérően 1-1 könyvtárnál egyszerre 10 könyvünk
lehet kikölcsönözve, egy hónapos határidővel.
Előjegyzést fogadni nem áll módunkban.

Kérjük, hogy az október 15. előtt elküldött kéréseket, amennyiben még
aktuálisak, szíveskedjetek újra elküldeni, lehetőleg ODR-en keresztül.

Az elküldött könyvekben megtaláljátok a pontos címet, ahova könyveinket
kérjük visszaküldeni.

Reméljük, a kezdeti nehézségeken túljutva hamarosan visszatérünk a "régi
kerékvágásba".

Várjuk a kéréseket.

Üdvözlettel:

Kertész Ildikó