[Kvtkozi] kérés

Eszter Marek marek.eszter at gmail.com
2010. Okt. 14., Cs, 13:54:26 CEST

Kedves Kollégák!

Az alábbi könyvre lenne szüksége az egyik olvasónknak. Tudnátok segíteni? (A
Corvinus Egyetem Könyvtárában megvan, de sajnos nem kölcsönözhető.)

Cím:  Growth theoryDokumentumtípus:  Könyv (monografikus szint)Szerzőségi
közlés:  ed. by R. Becker and E. BurmeisterInformációhordozó:  nyomtatott
anyagSzerző:  Becker,
Robert<http://hunteka.uni-corvinus.hu/monguz/index.jsp?from_page=details&page=details&dbname=database&bib1id=1&bib1field=0&term=Becker%2C+Robert%7C42604%7C8>További
név:  Burmeister, Edwin
(Szerző)<http://hunteka.uni-corvinus.hu/monguz/index.jsp?from_page=details&page=details&dbname=database&bib1id=1004&bib1field=0&term=Burmeister%2C+Edwin+%28Szerz%C5%91%29+%7C42605%7C21>Kiadás
helye:  Aldershot<http://hunteka.uni-corvinus.hu/monguz/index.jsp?from_page=details&page=details&dbname=database&bib1id=59&bib1field=0&term=Aldershot%7C120881%7C1>Kiadó
neve:  Elgar<http://hunteka.uni-corvinus.hu/monguz/index.jsp?from_page=details&page=details&dbname=database&bib1id=1018&bib1field=0&term=Elgar%7C8161%7C2>Megjelenés
éve:  1991Sorozat címe:  The international library of critical writings in
economics ; 10.<http://hunteka.uni-corvinus.hu/monguz/index.jsp?from_page=details&page=details&dbname=database&bib1id=5&bib1field=0&term=international+library+of+critical+writings+in+economics+%3B+10.%7C128989%7C11>Megjegyzés
a rejtett bibliográfiáról:  Bibliogr. a tanulmányok végénISBN/ár:  1 85278
189 0

Köszönettel:

Marek Eszter
Széchenyi István Egyetem Egyetemi Könyvtár
9026 Győr, Egyetem tér 1.
Tel.: 96/503-443