[Kvtkozi] olasz munkafüzetek megoldókulcsai

Kőszeg Könyvtár kkozi at vk-koszeg.bibl.hu
2010. Okt. 5., K, 13:18:28 CEST

  Kedves Listatagok!

Segítségeteket kérem két olasz nyelvkönyvhöz tartozó munkafüzet
megoldókulcsait szeretném másolatban, ill. ha nem olyan sok oldal
szkennelve:
Katalógusokban megtaláltam a kiadványokat, de leírásukban nem szerepel,
hogy tartalmazza a megoldókulcsot.
Abban sem vagyok biztos, hogy  létezik-e olyan kiadvány - esetleg tanári
kézikönyv - amelyben megvan a munkafüzet feladatainak megoldókulcsa.

1. Bulinszky Marianna - Salacz Ágnes: Olasz nyelvi gyakorlatok az I
primi due passi c. nyelvkönyvhöz. tankönyvkiadó  ISBN 9631928279  (Olasz
I/A)

2. Nuovo progetto 1. Quaderno degli esercizi  ISBN 9789606632259

Köszönettel:
Feketéné Kappel Erika
Chernel Kálmán Városi Könyvtár
Postacím: 9731 Kőszeg, pf. 54.