[Kvtkozi] még mindig keresem

Bella Judit bejucc at gmail.com
2010. Okt. 5., K, 07:45:16 CEST

 Kedves Lista!
Még mindig keresem ezt a két  problémás kömyvet. Kérem, akinek halvány
sejtése is van valamelyikről, jelezze nekem!  Köszönöm!

Az egyik:
Gutenberg-emlék : a könyvnyomtatás feltalálója születésének 500-ik
évfordulója alkalmából 1900. évi augusztus hó 19-én rendezett ünnepségek
emlékére : 1400-1900. Szerk: Berczeller Adolf, kiadta a Soproni Nyomdászok
Köre. Sopron, Röttig Nyomda 1900-ban
Csak az OSZK-ban láttam, ott nem kölcsönözhető. Igazából szkennelve, vagy
fénymásolatban is jó lenne.

A másik:
BÖCKH, F. H.: Wiens lebende Schriftsteller, Künstler und Dilettanten. Wien,
1822, l. 291. (mintegy 80 képet említ):
Az olvasónk könyvet ír, kutatásának tárgya Anton Siegel (Siegl) festő
(1763-1846). Bízom benne, hogy a jelzett könyv 280. oldalán több található
róla, mint amit eddig megtudtunk. Kérésem ennek a könyvnek a 280. oldal
másolatának megküldése, vagy a szöveg leírása emailbe, vagy bármi, amivel az
adatokhoz juthatunk.

Üdvözlettel:
Bella Judit

Széchenyi István Városi Könyvtár