[Kvtkozi] kérdés - Jásza Mari élete

Szótér Andrea gyomro-konyvtar at freemail.hu
2010. Nov. 12., P, 11:20:49 CET

Kedves Kollégák!

Ma az egyik olvasónk az alábbi kéréssel fordult hozzánk.
Szeretné megkérni könyvtárközivel Gál Péter: Jásza Mari élete c. könyvét.
Nos,ilyen című könyvet ettől a szerzőtől nem találtam, s erős a gyanúm, hogy Molnár Gál Péterre gondolt olvasónk, viszont a könyv címével még mindig bajban vagyok. Tudna esetleg valaki segíteni a kérdésben? Keressük Molnár Gál Péter Jásza Mariról írt könyvét.
Segítségüket köszönve, üdvözlettel: Szótér Andrea Gyömrő Városi Könyvtár2230 Gyömrő, Táncsics M. út 43.