[Kvtkozi] segítségkérés

StumpfnéOláhEtelka zetka at index.hu
2010. Már. 30., K, 21:44:26 CEST

   Kedves Kollégák!   A következő "referenszkérdést" nem sikerül megválaszolnom, pedig a lányom szakdolgozatához kellene:   mit jelent a köv. utalás:Aldama Nr. 208 .Szent Baszileiosz (Vazul) leveleivel kapcsolatos vmi... (Nagy Szent Vazul)   Próbálkoztam  az EISZ-en kívül az arcive.org-on, UBKA-ban, Google-ban, meg a magyar katalógusokban is (nem teljes körűen). Sajnos spanyolul nem tudok, a találatok számának 80-90%-a spanyolul van és egyáltalán nem tűnik relevánsnak. Van valakinek valami ötlete (vagy annyi ismerete, hogy tud válaszolni)?   Köszönettel: Stumpfné Oláh Etelka

Több mint 1000 féle könny a Kossuth és Egmont Kiadó kínálatából 25-50% engedménnyel március 31-én 0 órától 24 óráig.

Rendeljen!