[Kvtkozi] Repülés/ még mindig

Varga Anikó Mária vancsa at freemail.hu
2010. Már. 17., Sze, 13:26:31 CET

Kedves Kollégák, még mindig keresem a Repülés c. folyóiratot, 1955. 15.sz. 10-12 oldalát szkenelve.A megyei könyvtárunkban Győrben megtaláltam, de épp ez a rész hiányzik. A MOKKA alapján nem találtam máshol, ezért kérem a listát, hogy segítsen. Ha valakinél van ilyen folyóirat - címe előbb Repülés, ejtőernyőzés, 1948-tól indul - nagyon kérem küldje el nekünk.Egy olvasónk nagyon várja ezt a cikket. Köszönettel : Varga Anikó Mária,Városi Könyvtár 9300 Csorna,Soproni u. 57. CSR5

<!-- PATH STAT NUMBER ERROR -->