[Kvtkozi] Biológia

Városi Könyvtár komadikkk at freemail.hu
2010. Jan. 28., Cs, 10:05:01 CET

Kedves Kollégák! A következő könyveket keresem: Felvételihez keresik sürgős lenne Közösségi Ház és Városi Könyvtár 4138 Komádi Fő u. 5-7. Köszönettel: Takácsné Polgár Adél   Jól felkészültem-e? : Biológiai vizsgakalauz ált. iskolásoknak : 6. oszt. / Csókási Andrásné, Horváth Andrásné [et al.]
 3. kiad.
 Szeged : Mozaik Okt. Stúdió, 1996
 85, [3] p. : ill. ; 29 cm

   Jól felkészültem-e? : Biológia : Komplex munkafüzet ált. iskolásoknak : 7 / Csókásiné, Horváthné [et al.]
 6. kiad.
 Szeged : Mozaik Okt. Stúdió, 1997
 85, [3] p. : ill. ; 29 cm

  Jól felkészültem-e? : Biológia 8 : Komplex munkafüzet ált. iskolásoknak / [szerzők Csókási Andrásné, Horváth Andrásné et al.]
 5. kiad.
 Szeged : Mozaik Okt. Stúdió, 1998
 134, [2] p. : ill. ; 29 cm

<!-- PATH STAT NUMBER ERROR -->