[Kvtkozi] jokivansag

SZILÁGYI ZOLTÁNNÉ szilagyi at salgo.pszfs.hu
2010. Dec. 23., Cs, 09:27:18 CET

Kedves Kollégák!

Megköszönve minden Kolléga egész éves segítségét

 kívánok békés, szeretetteljes karácsonyi ünnepeket

 és az új évben

 jó egészséget, bort, búzát, békességet!

(és akkor már nem is hiányzik sok minden - ugye?)
Üdvözlettel: Szilágyi Zoltánné

--------------------------------------
Szilágyi Zoltánné segédkönyvtáros
BGF PSZ K Salgótarjáni
Intézete Könyvtár
3100 Salgótarján, Kistarján út 5.
32/522-400/480, 32/522-425
www.pszfs.hu/konyvtar

Ezen uzenet virusellenorzesen esett at, es virusmentesnek bizonyult.
MailScanner - Email Virus Scanner - http://www.mailscanner.info
For all your IT requirements visit: http://www.transtec.co.uk

--------- következő rész ---------
The following section of this message contains a file attachment
prepared for transmission using the Internet MIME message format.
If you are using Pegasus Mail, or any other MIME-compliant system,
you should be able to save it or view it from within your mailer.
If you cannot, please ask your system administrator for assistance.