[Kvtkozi] Fw: Az ellopott jövő

Szótér Andrea gyomro-konyvtar at freemail.hu
2010. Dec. 9., Cs, 13:53:22 CET

Még mindig keresem az alábbi könyvet, tudna valaki segíteni? Nagyon hálás lennék!

Kedves Kollégák!

Our stolen future ( Az ellopott jövő) címmel Theo Colborn, Dianne Dumanoski és  John Peterson Myers szerzőpáros könyve 1996-ban jelent meg Amerikában. Azóta több nyelvre is lefordították. Nemrég, a Nők lapja hasábjain írtak róla, és egy olvasónk erre a cikkre hivatkozva szeretné elolvasni. DE, sehol sem találom....lehet magyar nyelven nem is került kiadásra?
Tudna nekem vki ebben érdemben segíteni? Esetleg, ha tényleg létezik magyar kiadása elküldeni, amennyiben kölcsönözhető! Köszönettel: Szótér AndreaGyömrő Városi Könyvtár2230 Gyömrő. Táncsics M. út 43.tel:29/331-174