[Kvtkozi] kérés

Városi Könyvtár Vésztő konyvtar at veszto.hu
2009. Sze. 9., Sze, 10:29:57 CEST

Kedves Kollégák!

A következő könyvekre lenne szüksége az egyik olvasónknak sürgősen, vizsgához:
Cséki István-Glósz Róbert: Szakmai ismeret A vízvezeték- és központifűtés szerelő szakma számára, Műszaki Könyvkiadó, 2004.
Cs. Nagy Lajos: Épületgépészeti technológia I. 1984.
Szaktárgyi Módszertani kézikönyv: A központifűtés és csőhálózatszerelő szakmai gyakorlat oktatásához, 1978.
Szaktárgyi Módszertani kézikönyv: Központifűtés és csőhálózatszerelő szakmai gyakorlat II. évfolyam
Ballai-Marton: Épületek vízellátása, csatornázása, gázellátása Műszaki Könyvkiadó, 1971.
Várkonyi József: Víz-, gázvezeték és készülékszerelő szakmai ismeretek II. Műszaki Könyvkiadó, 1983.

Elég hiányosak a könyvek adatai, de sajnos ennyit kaptam én is. Előre is köszönöm a segítséget!

Juhász Ilona Vésztőről