[Kvtkozi] Asszonysorsok

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2009. Okt. 16., P, 13:52:54 CEST

Kedves Katalin!

az alabbi cimen elerhetok az Asszonysorsok OKTV-ben kert reszei a honap
vegeig.

Udvozlettel
David Bogi

http://posta.lib.unideb.hu/data/asszonysorsok_oktv.pdf

Vargáné Balogh Katalin írta:
> Kedves Kollégák!
>
> OKTV-felkészüléshez lenne szükségünk a következő könyvre:
>
> Asszonysorsok a 20. században Szerk.: Balogh Margit-S.Nagy Katalin,
> Bp., 2000.
>
> Vagy szkennelve, esetleg fénymásolva a következő oldalakat: 25-27. és
> 35-48.
>
> Köszönettel:
> Vargáné Balogh Katalin
> TIG Gödöllő

Bölcsészettudományi és Természettudományi Könyvtára
       Könyvtárközi kölcsönzés
Db., 4032 Egyetem tér 1. - 4010 Pf. 39 T52/512-900/22079 F52/410-443
ill at lib.unideb.hu          http://www.lib.unideb.hu/hun/ill.php