[Kvtkozi] Búcsúzom.

Balogh Árpádné baloghe at ludens.elte.hu
2009. Május. 6., Sze, 15:20:02 CEST

Kedves Kollégáim!

    Minden segítséget, karácsonyi és húsvéti jókívánságokat köszönök szépen. Nagyon jó volt Veletek dolgozni, mindig kaptam segítséget, gyors választ, ezért én is sikeresen szolgálhattam olvasóinkat.
    Nyáron súlyos beteg lettem, ezért önszántamból kértem felmentésemet. 62 éves leszek május végén. Már nyugdíjasként dolgoztam és itt ült mellettem tehetséges kollégám, akinek 38 évesen szerződéses munkaviszonya van. Remélem, alkalmazzák határozatlan idejű munkaviszonnyal. Akkor is elmentem volna, ha a betegség nem jön közbe.
    Szerettem a munkámat, bár most jöttem rá, luxuspályán voltam 44 évig, a tanulmányaimmal együtt, mert anyagilag semmit nem értem el, de ha újra kezdhetném, ismét magyar-történelem-könyvtár szakos lennék.
    Kívánom, hogy olyan szeretettel dolgozzatok a könyvtárosi pályán, amilyennel én tettem. Szakmailag ez jelentette számomra a boldogságot.
    Békés, lelki nyugalommal eltöltött éveket kívánok Nektek, és mellékelten küldöm kedvenc idézetemet. A válságból kilábalunk majd, láthatjuk az alagút végén a fényt. Nincs olyan mélypont, amiből ne tudnánk felemelkedni.

                          Szeretettel és hálával:

                                                                Balogh Árpádné dr. Kulcsár Erzsébet
                                                                főkönyvtáros
                                                                ELTE Történeti Intézet Szekfű Gyula   Könyvtár