[Kvtkozi] Butmi györgy!

Kőszeg Könyvtár kkozi at vk-koszeg.bibl.hu
2009. Már. 26., Cs, 17:55:51 CET

Kedves Kollégák!
A következő könyvet nem találom, tudna valaki segíteni?
Butmi György két írását keresem.Az alábbi írást a Google-ban találtam.
...egyidejűleg kiadott egy *Butmi György* nevű író egy másik művet *„A
mi bajaink gyökerei” c*ímen. Butmi legvégül ezt írta: „Fordítás
franciából 1901. december 9-én.” Ez azt mutatja, hogy Butmi eredetije is
1901-ből ered. Butmi írásai újabb kiadásban is megjelentek 1906-ban és
1907-ben, utóbbi *„Az emberiség ellenségei”* címen, ezt a szentpétervári
süketnémák intézetében nyomták és 4. kiadásnak jelölték. Nilus
fordításának 3. kiadása 1911-ben, 4. kiadása 1917-ben.
Köszönettel és üdvözlettel:Lajos Tiborné

Chernel Kálmán Városi Könyvtár
9730 Kőszeg, Várkör 35-37.