[Kvtkozi] Nagyon fontos

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2009. Már. 26., Cs, 09:30:08 CET

Kedves Eszter, Listatagok!

Az ODR-es megkeressel kapcsolatban :
azt az ODR-en keresztul erkezo kerest, melyben szerepel, hogy surgos,
mindig elorevesszuk.a teljesitesben,
foleg ha e-mailt is irnak a kollegak, hogy surgos kerest kuldtek, soron
kivul nyomtatjuk es intezzuk azt.

A keresett konybol a DEENK peldanya kolcsonzesben van aprilis 9-i
hataridovel, igy nem tudtunk segiteni.
Udvozlettel
David Bogi

Bencze Eszter írta:
> *Kedves Kollégák,*
> **
> *még mindig keresem a következő tanulmányt szkennelve. Nem a könyv
> kell, hanem csak az a 2 oldal. Tudom, h a FSZEK-nek, a DEENK-nek és az
> SZTE-nek van. De ha ODR-n keresztül kérem meg tőlük az nagyon lassú.
> Hallgatónknak máig kellene nagyon. Kérem, aki mégis tudná küldeni
> szkennelve, jelezze!*
>
> *Cs. Csala Károly: Médiasokk (p. 216-217.) *
> *In: A média hatása a gyermekekre és a fiatalokra III. Balatonalmádi,
> 2005. [Szerk.]: Gabos Erika. Bp. Nemzetk. Gyermekmentő Szolg. Magy.
> [...]

           Dávid Boglárka
Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár
Bölcsészettudományi és Természettudományi Könyvtára
       Könyvtárközi kölcsönzés
Db., 4032 Egyetem tér 1. - 4010 Pf. 39 T52/512-900/22079 F52/410-443
ill at lib.unideb.hu          http://www.lib.unideb.hu/hun/ill.php