[Kvtkozi] Óvodai Nevelés

Regéci Zoltánné regecine at borsod-ped.hu
2009. Jún. 19., P, 12:14:35 CEST

Kedves Kollégák!

Egyik olvasónknak szüksége lenne az alábbi két cikkre az Óvodai Nevelés
1984-es számaiból. Nekem sajnos csak 1986-tól vannak meg. Ha valaki tudná
őket szkennelve küldeni, nagy jó lenne:

Sugárné Kádár Júlia: A beszédfejlődés vizsgálat. Óvodai Nevelés 1984. 1.
szám

Kassai Ilona: Az ének hatása a kisgyermek beszédfejlődésére Óvodai Nevelés
1984. 9. szám

Az email címem megváltozott, most javítottam a listán remélem sikerült a
javítás és felmegy a listára a kérésem.

Köszönettel: Regéci Kata

Borsod - Abaúj - Zemplén Megyei Pedagógiai Szakmai Szakszolgálati és
Közművelődési Intézet

3527 Miskolc, Selyemrét u. 1. Tel.: 46/530-115  A jó email címem:
regecine at borsod-ped.hu egy kicsit rövidebb :-) mint a korábbi volt.