[Kvtkozi] cikkeket keresek

Katalin Misurda mkati at titan.physx.u-szeged.hu
2009. Júl. 7., K, 10:46:31 CEST

Tisztelt Kollegak!

Veletlenul nem tudna valaki kisegiteni az alabbi cikkekkel?
Annyira ujak, hogy az EBSCO-rol meg nem tudom megszerezni, es gondoltam,
hatha van valakinek nyomtatott peldany, ami esetleg megerkezhetett.
A keresett cikkek a kovetkezok:
1.
Gary W  Arendash, Takashi Mori, Chuanhai Cao, Malgorzata Mamcarz, Melissa
Runfeldt, Alexander Dickson, Kavon Rezai-Zadeh, Jun Tan, Bruce A Citron,
Xiaoya Valentina Echeverria, and Huntington Potter
Caffeine Reverses Cognitive Impairment and Decreases Brain Amyloid-ß
Levels in Aged Alzheimer's Disease Mice
Journal of Alzheimer's Disease Volume 17:3 (July 2009) page: 661-680

2.
Chuanhai Cao, John R Cirrito, Xiaoyang Lin, Lilly Wang, Deborah K Verges,
Alexander Dickson, Malgorzata Mamcarz, Chi Zhang, Takashi Mori, Gary W
Arendash, David M Holzman, and Huntington Potter
Caffeine Suppresses Amyloid-ß Levels in Plasma and Brain of Alzheimer's
Disease Transgenic Mice;
Journal of Alzheimer's Disease, Volume 17:3 (July 2009);
681-697.

Segitseguket elore is nagyon szepen koszonom.

Tisztelettel:

Szeredi-Misurda Katalin
SZTE Fizikus konyvtar