[Kvtkozi] Folcloristica-cikk

kkfiok kkfiok at jakd.hu
2009. Jan. 9., P, 13:41:56 CET

Kedves Kollégák!
Nem tudom, hogy a levél, amit a fiókkönyvtár címéről írtam, eljutott-e
hozzátok, ezért megismétlem a kérésemet, hátha tud valaki segíteni.

Egy jövő heti vizsgához _sürgősen _keresem az alábbi cikket:

A dokumentum/folyóirat címe:Folcloristica :Fordítások szöveggyűjteménye
A dokumentum/cikk szerzője:szerk. Ortutay Gyula, Verebélyi Kincső

A cikk/tanulmány címe:Bogatirjov, P.G.: Aktívan kollektív, passzívan
kollektív, produktív és improduktív néprajzi tények
A perodika évfolyama:1985
A periodika száma:8
Oldalszám:206-208.

Kérem, aki tud, segítsen, fénymásolatban, esetleg szkennelve küldje el a
cikket!

Köszönöm:
Faragóné Veress Csilla
könyvtáros