[Kvtkozi] kérés

Könyvtárközi kvkkozi at konyvtar-siofok.hu
2009. Feb. 12., Cs, 10:08:15 CET

Mindenkinek köszönöm a gyors segítséget megkaptam a kért cikkeket
Regéci Katától (B.-A.-Z. Megyei Pedagógiai Intézet Miskolc) és
Bedő Sándorné Becze Zsuzsannától (Dr. Kovács Lajos Pedagógiai
Szakkönyvtár, Zalaegerszeg)!

További szép napot és jó munkát kívánok!
Üdv., Vörös Ildikó

Kálmán Imre Kulturális Központ Könyvtár
8601 Siófok, Fő tér 2. Pf. 1.
Tel.: 84/310-072 ; Tel./Fax: 84/310-876