[Kvtkozi] jókívánság

Regéci Zoltánné regecine at borsod-ped.hu
2009. Dec. 21., H, 12:04:27 CET

Kedves Kollégák!

Köszönöm az elmúlt évi sok-sok segítséget! Bízom benne, hogy olykor-olykor
én is segíthettem. Nálam most átalakítás folyik, egy kicsit szét van verve a
könyvtár, de bővülök, így inkább örülök mint szomorkodom. Csatoltam egy
képet a bővítésről, hogy hadd "irigyeljetek".

Kívánok mindenkinek békés, áldott karácsonyt, az új esztendőre sok sikert,
egészséget és örömet kívánok.

Regéci Kata

Borsod - Abaúj - Zemplén Megyei Pedagógiai Szakmai, Szakszolgálati és
Közművelődési Intézet

3527 Miskolc, Selyemrét u. 1.

telefon: 46/530 - 115