[Kvtkozi] cikk kerese

Katalin Misurda mkati at titan.physx.u-szeged.hu
2009. Dec. 1., K, 09:42:30 CET

Tisztelt Kollegak!

November 24-en es 27-en kuldott kereseimet meg mindig keresem. Tud valaki
segiteni?

Elore is koszonom.
Udvozlettel:
Misurda Katalin

Date: Tue, 24 Nov 2009 12:38:58 +0100 (CET)
From: Katalin Misurda <mkati at titan.physx.u-szeged.hu>
To: konyvtarkozi <kvtkozi at bibl.u-szeged.hu>
Subject: kerdes

Tisztelt Kollegak!

Keresem az alabbi cikkeket, tudna-e valaki kuldeni elektronikusan?
(NPA-ban nem latom)

Taleb, A.M., 2002. Self absorption treatment for the luminescent solar
concentrators. Renewable Energy 26, 137-142.

R. Reisfeld et al, "Photostable solar concentrators based on fluorescent
glass films", Solar Energy Materials and Solar Cells , Vol 33,
417 (1994)

G. Smestad, H. Ries, R. Winston, E. Yablonovitch, Sol. Energy Mater. 21
(1990) 99.

Valamint keresem meg az alabbi konyveket is. Ezek megvannak valahol?
(Mokkaban nem talaltam az elsot, a masodikbol meg csak egy 1969-es
kiadast)

Practical Handbook of Photovoltaics
Solar cells