[Kvtkozi] "Asszonyok Aranykönyve" Tündérujjak

Kovács Máté Városi Művelődési Kö kmvmkkkk at freemail.hu
2009. Ápr. 9., Cs, 16:50:27 CEST

Kedves Kollégák!
Az Asszonyok Aranykönyve , A Női tudnivalók Enciklopédiáját keresem, ennek II. kötetét. Tündérujjak kiadás 1944. Már próbálkoztam, de sikertelenül. Vmit elrontottam volna?
Köszi! Túri Bori KMVMKés Ktár Hajdúszoboszló

AEG – ELECTROLUX háztartási gépek NAPI AKCIÓS ÁRON ITT!
MOSÓGÉPEK – mosogatógépek – hűtők – sütő + főzőlap szettek ORSZÁGOS házhozszállítással!
VIDEÓ termékbemutatóinkkal OTTHONODBA viszi a bolti vásárlás élményét az AEGshop.hu!
http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,322332,397458/click.prm