[Kvtkozi] D1 konyvtarkozi uzenetek nem mentek ki

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2008. Sze. 29., H, 15:14:27 CEST

Kedves Lista!

A DEENK BTEK altal az elmult kb. 1 hetben a kkozi keresekkel
kapcsolatban kuldott e-mailek,
nemleges valaszok ugy tunik, nem mentek el szerverhiba miatt. A
problemat most megoldottak.
A kerdeses idoszakban ha volt olyan keresetek, amire nem erkezett
valasz, konyv sem, es gyanus,
kerem, ellenorizzetek az ODR honlapon a Keresek statusza menupontban a
keres pillanatnyi statuszat, mert
ott mindig latszik, hogy az adott, DEENK-hez kuldott keres teljesitese
epp hogy all. A keresbe belepve
az esetleges nem teljesithetoseg oka is szerepel.
Az okozott kellemetlensegert elnezest kerunk.
Udvozlettel
David Bogi

Bölcsészettudományi és Természettudományi Könyvtára
       Könyvtárközi kölcsönzés
Db., 4032 Egyetem tér 1. - 4010 Pf. 39 T52/512-900/22079 F52/410-443
ill at lib.unideb.hu          http://www.lib.unideb.hu/hun/ill.php