[Kvtkozi] Bíborszín

Megyeriné Nagy Magdolna nagymag at freemail.hu
2008. Okt. 3., P, 12:04:34 CEST

Kedves Kollégák!

Keresem Walker, Alice: The Colour Purple című regényét magyar nyelven. Az olvasónk úgy emlékezik, hogy látta Bíborszín címmel.
Én nem találtam lelőhelyet az ODR-ben, csak a regényből készült filmet.

Ha valakinél meg van, kérem jelezze!

                 Hálás köszönettel:

                                              Megyeriné Nagy Magdolna
                                                   könyvtárvez.

cím: József Attila Művelődési Ház, Könyvtár és Teleház
        5111 Jászfelsőszentgyörgy, Fő u. 63.
Te.: 57/520-010
       20/4900-919