[Kvtkozi] kapom a jóslatot

Regéci Zoltánné regeczi at server.borsod-ped.sulinet.hu
2008. Jún. 16., H, 15:44:03 CEST

Kedves Kollégák!
Valószínű, hogy a mi rendszerünkben van a hiba, most cseréltek nálunk email címeket, így még akadozik a dolog.

Már kapom Az önmagát beteljesítő jóslat c. könyvet Kaposvárról a Megyei és Városi Könyvtárból Balogh Melindáéktól. sőt valahonnan még egy helyről, aki telefonon kérdezte és azt mondtam, hogy kell, emailben is írta, hogy küldi, de ez az email valahogy eltünt. Hát ez a nap már csak ilyen. Ezt a levelet is elküldtem már egyszer, de ez sem ment el. Ezt onnan tudom, hogy a listára saját magamnak is meg kellett volna érkeznie. Ha mégis megkapta a csapat akkor elnézést kérek, hogy ennyiszer küldöm.
Köszönöm mindenkinek az igen gyors segítséget. Amellett, hogy a rendszerünk is rossz volt és nem mentek el a pénteki kéréseim sem, még én is igen szétszórt voltam a mai nap és csak Kaposvárra küldtem el az emailt, hogy már kapom a könyvet.
Remélem most már mindenki látja. Még egyszer köszönöm mindenki gyors segítségét, reagálását. : )

Üdvözlettel Regéci Kata