[Kvtkozi] Re: cikk kereses

Katalin Misurda mkati at titan.physx.u-szeged.hu
2008. Júl. 10., Cs, 12:52:13 CEST

Tisztelt Kollegak!

Az elso negy megvan, mar csak az utolso cikket keressuk.

David A. Bond, Paul A. Smith --- Modeling the Transport of
Low-Molecular-Weight Penetrants Within Polymer Matrix Composites,
Applied Mechanics Reviews -- September 2006 -- Volume 59, Issue 5,
pp. 249-268.

Elore is nagyon koszonom.

Tisztelettel:
Szeredi-Misurda Katalin