[Kvtkozi] kérés

Könyvtárközi Kölcsönzés Kaposvár kkozi at konyvtar.mvkkvar.hu
2008. Jan. 11., P, 14:29:41 CET

Kedves Kollégák!
Segítséget szeretnénk kérni, miben jelent meg Oláh Gábor: Gyermekek
forradalma?

Az interneten az alábbi utalást találtuk:
rábukkantam egy abbamaradt, régi témára: /*Gyermekek* *forradalma*/ című
verses elbeszélésemre. Éppen hogy megindítottam 1907-ben (vagy
1909-ben?) - abbamaradt. Most, huszonöt év multán fölveszem az elejtett
fonalat (...) Vas Jankó és társai kalandját. Afféle ifjúsági...eh, fenét
ifjúsági! Irtózom ettől a dedós jelzőtől. Afféle gyermekregény;
valahányan átéltük 12-13 éves korunkban. Az új hang, a népi forma és
nyelv egészen felfrissít, a sok filozófia, okoskodás után. Primér
költészet, ahogy mondani szokás. Az élvezi legjobban, aki írja.^[12]
<http://mek.oszk.hu/01300/01327/html/olah4_6.htm#_ftn12>

Köszönettel:

*

--