[Kvtkozi] könyvtárközi

kovacs moni moni8211 at freemail.hu
2008. Feb. 13., Sze, 13:44:34 CET

Kedves Kollégák!

Az alábbi kiadványok lelőhelyeit keressük:

1. Hospice kézikönyv. Súlyos betegen élni, méltósággal meghalni. Bp.: Corvinus, 1995.
2. Prof. Dr. Iván László: Az öregedés aktuális kérdései. Bp.: Semmelweis Egyetem ÁOK., 2002.
3. Prof. DR. Iván László: Az öregedés élettani és társadalmi jelenségei. Bp.: Semmelweis Egyetem ÁOK., 2002.
4. Üzenet a társadalomnak az öregedésről. Bp.: Soros Alapítvány, 1999.
5. Módszertani Hírlevél 2001/1- Szociális és Családügyi Minisztérium - Nemzeti Család- és Szociálpolitikai Intézet, Bp. (Periféria Füzetek)

Kérem, ha valaki tud ezekről információkkal szolgálni, segítsen!

Köszönettel: Kovács Mónika
"Salla" Műv. Kp., és Kvt., Zalalövő

Papírképek akár ingyen! Digitális fényképezőgépek már 5000 Ft ajándék fotókidolgozással a FotoMarket Online Fotóáruházban!
http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,99786,162268/click.prm