[Kvtkozi] bibo istván

Bea savbea at freemail.hu
2008. Dec. 23., K, 10:28:49 CET

Kedves Kollégák!
Tudom, hogy mindenki nagyon elfoglalt ilyenkor ünnepek előtt, de mégis szükségem lenne a segítségetekre. Az egyik olvasómnak Bibó István
Zsákutcás magyar történelem, és
Eltorzult magyar alak című írásaira lenne szüksége.
Amennyiben lehetséges küldje el nekem valaki - szkennelve is jó - bár nem tudom mekkora a terjedelme az írásoknak.

Köszönöm.

Minden kollégának meghitt, békés karácsonyt, és sikerekben gazdag boldog új évet kívánok szeretettel:
Savanyu Beáta
Községi Könyvtár, Papkeszi

Olcsó repülőjegyet mindenkinek! Online repülőjegyfoglalás BBP és storno biztosítással is.
http://repulojegy.budavartours.hu/