[Kvtkozi] Kérés

bedericskonyvtar at asat.hu bedericskonyvtar at asat.hu
2008. Dec. 18., Cs, 19:51:29 CET

Kedves Kollégák!

Tud valaki kölcsönözhető példányról? Bármelyik kiadás jó.
Január 12-i vizsgához kellene olvasónknak.

(DEENK. Bölcsészettudományi és Természettudományi Könyvtár) példány nem
szabad)
Műszaki példatár : oktatási segédlet az általános és az agrárkémikus
agrármérnöki szak hallgatói részére / összeáll. Matus József, Pályi Béla ;
[közread. a] Pannon Agrártudományi Egyetem Georgikon Mezőgazdaságtudományi
Kar Műszaki Tanszék
631.3(076.1)(075.8)
Keszthely : Pannon Agrártudományi Egyetem, 1993
55, [1] p. : ill. ; 29 cm
Főiskolai jegyzet
műszaki feladatok mezőgazdaság felsőfokú tankönyv

Köszönettel: Töreky Éva -Balatonederics