[Kvtkozi] üdvözlet

SZILÁGYI ZOLTÁNNÉ SZILAGYI at salgo.pszfs.hu
2008. Dec. 16., K, 15:35:59 CET

                   Bodor Miklós: Betlehemi csillag
                         Betlehem csillaga
                        vezet három királyt
                          köszöntve Mária
                        újszülött kis Fiát.

                         Karácsony este van
                        csend honol a tájra
                         szeretet szívekben
                          békesség hazája.

        MINDEN KOLLÉGÁNAK SZÍVB"OL KÍVÁNOK BÉKÉS KARÁCSONYT,
                EREDMÉNYEKBEN GAZDAG BOLDOG ÚJ ÉVET!
--------------------------------------
Szilágyi Zoltánné könyvtáros
BGF PSZF-i Kar Salgótarjáni
Intézete Könyvtár
3100 Salgótarján, Kistarján út 5.
www.pszfs.hu

believed to be clean.

--------- következõ rész ---------
--------- következõ rész ---------
The following section of this message contains a file attachment
prepared for transmission using the Internet MIME message format.
If you are using Pegasus Mail, or any other MIME-compliant system,
you should be able to save it or view it from within your mailer.
If you cannot, please ask your system administrator for assistance.