[Kvtkozi] Paul Federn (1871-1950)

Zahuczky László konyvtaros at citromail.hu
2008. Dec. 2., K, 14:53:28 CET

            Tisztelt Listatagok!

A segítségüket szeretném kérni. Paul Federn (1871-1950) pszichológus életéről, munkásságáról, Freudhoz és Ferenczihez való viszonyáról valamint ezen személyek Federn tevékenységére kifejtett hatásáról szeretnék többet megtudni. Sajnos eddigi kereséseim nem jártak eredménnyel, amit találok, minden idegen (főleg angol és német) nyelvű irodalom és csak 1-1 bekezdés hozzáférhető az interneten, mert a többi  - minő meglepő anyagias világunkban!? - pénzes előfizetéshez kötött. Most legutóbb viszont találtam egy 1972. januárjában kiadott Journal of the History of the Behavioral Sciences című folyóiratot, amely teljes egészében Paul Federn életéről, pszichológusi tevékénységéről szól.
Itt található: http://www3.interscience.wiley.com/journal/112412219/issue
Ezt a számot szeretném beszerezni eredetiben, akár fénymásolatban is. Nem tudom, hazai könyvtáraink valamelyikében megvan-e ez a szám esetleg!? Könyvtárközivel kölcsönözhető-e? Hozzáférhető-e? Másolható-e? 55 oldal az egész, de van benne bibliográfia is, igaz idegen nyelvű.
Várom válaszukat!
Bízva segítő szándékukban, köszönettel:

Zahuczky László
Miskolci Városi Könyvtár

Miskolc, 2008. december 2.

Hirdetés (x)

ÚJ ELECTROLUX mosógépek MOST akár 5 ÉV kiterjesztett GARANCIÁVAL a MÁRKABOLTBÓL!

Több száz VIDEÓ TERMÉKBEMUTATÓ - ORSZÁGOS HÁZHOZSZÁLLÍTÁS - NAPI AKCIÓS ÁRAK!

 Ha tudod, mit akarsz - RENDELJ ONLINE az ELECTROLUXshop.hu-tól